Att vara Micro

Jag och Gurra hade en liten diskussion på vägen ner till Jönet imorse. Häng med nu..
Jag brukar låna Gurras kamera på kryssningar..
Jag har en fru
Hon kallas Micro
MicroLinda (för att hon är liten)
Vi brukar sitta ihop på kryssningar

Därför blir det mycket kort på min fru på Gurras kamera

Gurra vill inte sortera 30000 kort på Micro.

Så vi tänkte att vi kunde fixa en hemsida som heter typ microclubber.com
 hehe
Där kan vi bara lägga upp alla kort.
O sen kan man ju sälja kläder och sånt till små clubbare
Minifluff..
platåskor i storlek 34
microkjolar (ist för mini)
microlinnen
Ja, allt smått o gott

Vad tycker ni om den idén?
Ja menar.. vi kan ju inte bara diskriminera de små personerna som vill clubba.. *hhrmm*

(Ta inte illa upp nu Frugan. Du vet att jag älskar dig mest! )

www.microclubber.com
Bra eller anus?


Kommentarer
Postat av: liten

hihihihi
och ååååterigen hamnar jag i ett fack mittimellan...

2007-12-10 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0