Att se blyg ut

Jag tror att folk ser mig som blyg, på utseendet då. Jobbigt då när det inte är så.. Har sagt det till S några gånger. Han trodde att jag va jätteblyg eftersom jag inte pratade med honom. Lustigt då!? Första gången skämmer en person ut mig. Andra gången ser jag ut som min mamma i håret (Hade ingen lust att ragga då) o 3:e gången så springer frugan omkring som i mellanstadiet o viskar i hans öra... hmm. Blyg, nej, men viss självrespekt kanske, hehe.

Har också kommit på att jag o Frugan kompletterar varann väldigt bra, eller, det visste jag redan men hade inte hittat något bra sätt att förklara det på; Jag reder gärna ut saker och kan ibland säga åt henne hur hon ska leva, hehe, fast ja, hon har kommit långt nu *stolt* Jag vill gärna berätta hur det ligger till och ofta diskuterarvi oss fram till saker. Frugan däremot, hon tar ner mig på jorden och säger åt mig att leva livet också. Man kan ju inte vara miss logik hela tiden heller.

Undrar om det är därför hon slåss!?

hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0