Att ha tjejkväll

Ok, nu blev det seriöst, därför tycker jag att vi tar tag i det!
Här ska det bli tjejkväll!!!!
ok, Januari? Mellandagarna?
Jag skriver några datum och sen får ni säga vilket ni kan, det måste ju gå att hitta nåt datum tycker jag..
Ok, Alla som vill är bjudna, så länge ni inte har en penis så det är bara att va med i diskussionen.
Alla bor ju inte i Linköping så vi får kompromissa :D

28 December
29 December
11 Januari
12 Januari
19 Januari
25 Januari
26 Januari

Go Go Go Go Go!!!!
Alla ska me...

Gärna förslag på nåt kul vi kan göra med..

Kommentarer
Postat av: Bison

19 januari kan vi vara här helkväll om vi vill ha vin, film, nintendo wii och kuddkrig :) eller om man vill dra vidare kan man börja här om nu intresse finns.

2007-12-20 @ 17:12:15
Postat av: Kicki

Schhh, nämn inte kuddkrigen som vi alltid har på tjejkvällar. Då kommer ju alla killar o ringer på jue.. vi måste hålla dom hemliga trots at alla vet att kuddkrig är ett måste vid tjejmöten, precis som att alla går runt i spetsunderkläder och tar på varann

2007-12-20 @ 17:46:48
Postat av: liten

ja kan inte planera så långt fram i tiden har ju ingen aaaning om hur ja jobbar kan ju va olika vecka till vecka... å den 28e är ja BAAKIS... ja får helt änkelt försöka hänga på det som bestämms..

2007-12-20 @ 18:21:27
URL: http://lilltjejan.blogg.se
Postat av: e

hehe 12 ska vi ju omtenta:! moahahahha

2007-12-21 @ 12:40:22
Postat av: Jana

11:e eller 12:e röstar jag på iaf! De andra datumen är jag inte i stan.
God Jul btw!

2007-12-25 @ 12:46:51
URL: http://froken-j.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0