Att göra det rätta

Jag förstår inte. Det finns så mycket skit på facebook så det är helt otroligt.. Jag tycker om facebook, jag tycker bara inte om alla dessa /"%¤&%# applikationer. Jag vill inte ha dom, jag vill inte!! Så, om jag har tryckt på "ignore" en gång så tycker man kanske att det ska räcka men nej.. vi försöker om och om igen. O det är ju inte direkt så att det finns 4 applikationer, utan1000 och åter 1000.
Jag har tagit bort "funwall" och alla andra väggar förutom den vanliga för det värsta jag vet är kedjebrev. What!?!?!? Why!?
Men förgäves, känns allt det här, då folk som vill lägga till applikationer, eller bara kolla in dom skickar mig invitations. ÄR DET INTE LÄTTARE ATT TRYCKA PÅ "SKIP"!?!?!?!?!?
Man kan ju tycka det iaf...
O när man ska in  på någons sida som inte riktigt har förstått att man kan trycka på "ignore" när man blir inbjuden till något. Det tar 10 min att ladda ner sidan och det går knappt att bläddra neråt för det är för mycket... Orka..

Ja, det här är ilska som har byggts upp under en tid så det är inte bara så att jag sitter här och har världens största pms-utbrott. Jag är glad som en lärka. Happy happy happy.... ;)

But Why!?!?!?!?!? I don't understand you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0