Att vara i skolan

Jag har jättelite tid men tänkte jag skulle skriva ngra ord. Jag har fortfarande inte skaffat internet hemma så det är därför jag inte har synts så mycket ute i internetdjungeln =) O förlåt för att jag inte har hunnit med att höra av mig till alla mina älsklingar men jag har supit skallen av mig i typ en vecka nu och lekt lekar hela dagarna så jag har typ inte hunnit ringa ngn förutom mamma. Jag ska summera min inspark nästa vecka när jag får internet. Nu i helgen ska jag upp till Sthlm igen och jobba lördag o söndag så jag kan nog inte summera då heller men jag ska försöka hinna. Jag måste ändå jobba 12-timmarspass varje dag för att jag ens ska tjäna på att åka dit o jobba så...ja..

Jag saknar er!!!!

Glöm mig inte =)

Chip o hej!

Kommentarer
Postat av: liten

väntar me spänning på en redig uppdatering :D
kommer aldrig glömma dig pucko *pössa*

2007-08-30 @ 15:31:50
Postat av: Caroline Johansson

Hej gumman! Det var ett tag sen men jag hoppas att fu har det bra i Jönköping med skola och allt! Säg till om du är i stan så får vi ses o ta en fika! Kan jag länka dig på min blogg? Kramen

2007-09-04 @ 10:20:05
URL: http://lowjump.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0