Att vara frisk

Jag är inte sjuk jag är inte sjuk jag är inte sjuk jag är inte sjuk jag är inte sjuk.. Igår va jag krasslig men idag är det MYCKET bättre.. Jag är inte sjuk jag är inte sjuk.. Jag har ju typ inte ens feber, då kan jag ju inte va sjuk.. Jag är inte sjuk... Jag låter sjuk när jag pratar men jag känner mig superbt prima! Jag är inte sjuk.. Det är min sista dag på jobbet.. Jag ska få specialmiddag och en tårta där det står "Josefinas bästa medarbetare sommaren 2007" på.. Jag måste dit.. Jag är inte sjuk...Alla på jobbet ska med ut o ta en öl..För min skull.. bara för min... Jag KAN inte vara hemma.........



men jag känner mig ju inte frisk


 JÄVLA SKIT!!  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0